Kategoriler

Siparişeriniz için chefpastta@gmail.com ' dan bana ulaşabilirsiniz ...

"Siparişeriniz için chefpastta@gmail.com ' dan bana ulaşabilirsiniz ..."

11 Mayıs 2010 Salı

Kestane Şekerlemelerim

Evde kendi çapımda denediğim kestane şekerlerim.Ve de tarifi; Kestanelerin dış kabukları soydum.İç kabuklarını suya konayarak iç kabuklar soyulana kadar, hafif ateşte kaynattım.Ateşten indirdim ve tüm kabukları dum.Şekeri tencereye koydum.Ve üzerini 1 parmak geçecek kadar su ilave ettim.Karıştırmadan şekerin erimesi bekledim.Eridikten sonra kestaneleri koydum ve çok hafif ateşte, kaynatmadan 2 saat pişirdim.Ateşten aldıktan sonra 1 gün beklettim.Sonra da kalan şurubu eminceye kadar çok hafif ateşte yeniden pişirdim.
Ölçü olarak da; ½ Kg Kestane ,350 gr Tozşeker, 2 tatlı kaşığı Vanilya, Aldığı oranda Su kullandım.
Kaynak: internetten aldığım tarifler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder